Термінологія фінансових операцій за кредитуванням

Аннуітентная схема погашення боргу

Ануїтет – це щомісячна сума певного розміру, яка призначена для погашення позики, включаючи відсотки. Стратегія ануїтетною схеми полягає в нарахуванні фіксованих виплат, розрахованих на весь період погашення боргу – регулярні платежі проводяться рівними частинами.

Сума нарахувань складається з тіла кредиту і процентної ставки кредитування. За допомогою калькуляції вдається досягти рівномірності нарахувань, фіксована тарифікація зменшує навантаження на загальний бюджет позичальника, дозволяє грамотно розрахувати можливості.

Акредитив – формування безпечної угоди

Акредитив – це найбезпечніша форма кредитування. Кредитний договір містить зобов’язання банку-емітента з виплати заявнику кредитного платіж, який відповідає сумі зазначеної в договірній угоді між позичальником і кредитором.

Покритий акредитив – це можливість забронювати позику заздалегідь на окремому рахунку в банку, виплата проводиться після пред’явлення паспорта пред’явника. Базова структура акредитива, може бути змінена або скасована за згодою одержувача.

Амортизація – зниження розміру заборгованості

Схема амортизації складається з систематизації платежів двох видів – ануїтетних і диференційованих виплат. Графік погашення вказується в договірній угоді між кредитором і позичальником, зменшення заборгованості проводиться з надходженням регулярних платежів по виплаті основного боргу і нарахованих відсотків. Амортизація безпосередньо залежить від коефіцієнта виплаченої суми в співвідношенні кредитного ліміту.

Анкета-заява на надання кредиту

Оформлення кредитного договору включає надання базової інформації про претендента позики. Форма анкети практично незмінна, позичальник повинен вказати паспортні дані, сімейний стан, місце реєстрації та місце працевлаштування. Щоб підтвердити платоспроможність, необхідно надати довідку про доходи.

При оформленні кредиту під заставу рухомого / нерухомого майна, надаються документи, що підтверджують право власності. Після ретельної перевірки документів наданих позичальником банк приймає рішення про видачу позики – невідповідність веде до відмови.

Банк – організація для проведення фінансових операцій

У перелік банківських операцій входить: фінансування бізнесу, видача споживчого кредиту населенню, інвестиційні послуги, капіталовкладення в ліквідні бізнес-проекти, обмін валют, іпотечне кредитування. Обслуговування клієнтів відбувається відповідно правових норм регламентованих законодавством України.

Нарахування банківських комісій – оплата фінансових операцій

Банківські структури при здійсненні будь-яких операцій мають право стягувати певний відсоток комісійного збору. Нарахування комісії залежить класифікації проведених операцій. У перелік банківських послуг входить: обмін валют, соціальні виплати, здійснення банківського переказу, видача кредиту, процедура рефінансування позики.

При достроковому погашенні боргу передбачено нарахування штрафних санкцій, це залежить від регламентів діяльності банківських закладів або фінансових компаній. Комісійний збір розрахунково-касового обслуговування юридичних осіб в різних структурах істотно відрізняється, власникам малого / середнього бізнесу важко вибрати установа з вигідними умовами обслуговування. При оформленні іпотеки необхідно враховувати комісійний збір, так як нарахування відображаються на основному розмірі заборгованості.

Банківський сейф – депозитну зберігання капіталу

Банківські осередки користуються величезним попитом у клієнтів, які вважають за краще зберігати капітал, коштовності, документи, цінні папери, акції в спеціалізованих сейфах. Власник осередки, може бути впевнений у збереженні – тримати в банку цінні речі в період тривалого відрядження або відпустки практично надійно, рентабельно.

Власники великих депозитів в період кризи прагнуть використовувати осередки, так як в умовах економічних коливань, отримаємо 100% гарантію збереження заощаджень в банку не можна. Попит на банківські комірки залишається незмінним, через ажіотаж деякі організації змушені розширювати депозитарії.

Орендувати сейф можуть фізичні та юридичні особи, для зберігання великих сум готівкою. Перед впровадженням своєрідного сейфа, необхідно укласти договір про угоду з орендодавцем, вказати час зберігання і умови доступу, по використання стягується комісійний збір – сума залежить від періоду оренди.

Кредитний брокер – посередник між претендентом і кредитором

Брокер по кредитах – це юридично підготовлений фахівець, який супроводжує клієнтів в процесі фінансових операцій. Завдання брокера визначити вигоду від угоди, захистити інтереси клієнта. Співпраця з брокером, це: супровід при підписанні договору, зниження процентних ставок, юридична консультація по всіх виниклих питань.

Бюро кредитних історій (БКІ) – досьє клієнтів банку

Кредитна історія – це базова інформація про взяті позичальником кредитах, затримках, своєчасності платежів з погашення боргу. Організація займається збором відомостей підлягає ліцензуванню. Базова інформація регулярно оновлюється, приховати будь-яку прострочення, невиплату позики неможливо.

Досьє здобувача допомагає фінансовим структурам визначити, чи варто клієнту видавати чергову позику. Досить зайти на сайт (БКІ), зареєструватися, сплатити послугу і отримати необхідну інформацію. Кредитна історія відіграє важливу роль у формуванні позитивного або негативного відповіді з видачі позики.

Графічна схема з погашення кредитної суми

Потенційний позичальник в першу чергу вивчає найважливіші аспекти – процентні ставки, необхідний заставу, термін до повного закриття позики. Графік регулярних платежів сприймається, як супутня операція. Однак, не варто випускати з уваги схематичну таблицю.

У разі довгострокової іпотеки, тип виплати особливо важливий. Тому, співробітники банку пропонують позичальникові самостійно вибрати структуру регулярних платежів – щомісячні ануїтетні або класичні диференційовані по фактичному залишку.

Кредитний договір – умови фінансової угоди

Оформлення договору і документальне підтвердження угоди виконується в письмовій формі, посвідчується нотаріусом. У задокументованому угоді вказують базові аспекти: сума позики, термін виплати, правила розрахунку, процентна ставка, графік щомісячних платежів.

Перед укладенням контрактної угоди банк аналізує платоспроможність клієнта, аби максимально зменшити ризики невиплати позики у встановлені терміни. Контрактної угоду – це основний документ, який регулює процес угоди, між шукачів та кредитором.

Договір поручительства – додаткове підтвердження зобов’язань

Договір поруки укладається додатково до основної угоди по операціях: купівлі-продажу, надання позики. У разі невиконання контрагентом обумовлених умов, поручитель повинен нести відповідальність замість нього. Залучення поручителя – це один з дієвих способів мінімізувати ризики з боку кредитора. Як поручителів часто виступають близькі родичі, роботодавець здобувача.

Дострокове закриття кредиту – добровільна виплата залишку боргу

Згідно зі статтею 16 Закону України «Про споживче кредитування», споживач має право в будь-який час повністю або частково достроково погасити борг. Банківські структури не мають права відмовляти клієнтові в повному закритті кредитного ліміту і стягувати за це додаткову плату. Передчасне погашення – це суттєва економія бюджету.

Перед внесенням залишку боргу з випередженням графіка платежів, рекомендується заздалегідь поінформувати кредитора і в письмовій формі вказати дату внесення внеску, щоб усунути непередбачені непорозуміння. Штрафні санкції, які практикують деякі банківські установи незаконні. Пункти, які їх передбачають, можна оскаржити в суді.

Щомісячні платежі – фіксована тарифікація

Погашення і закриття кредитного ліміту відбувається за двома основними схемами: класична структура – відсотки нараховуються на залишок суми кредиту, у міру перекриття боргу процентні ставки зменшуються. Ануїтетна схема – фіксовані щомісячні внески протягом певного терміну.

Внесення обов’язкових платежів можна проводити готівкою в баку, грошовим переказом, зарахуванням на позичковий рахунок, дистанційно через особистий кабінет. Плюси класичної схеми – зменшення розміру тарифів, зниження навантаження на позичальника.

Позика, ссуда- особливості програмного кредитування

Позика, позика – це фінансове зобов’язання між двома сторонами угоди. Юридичні формальності договору, нотаріально підтверджуються. В обов’язки кредитора входить фінансування, в обов’язки позичальника входить закриття боргу в зазначені терміни, враховуючи нарахування відсотків.

Взаємовідносини регулюються законодавчими нормативами, які захищають інтереси обох сторін угоди. Програма кредитування розрахована на стимуляцію споживчих потреб в побуті, включаючи підтримку / розвиток бізнесу, промисловості, галузі, національної економіки.

Кредитування – класифікація основних категорій

Видача кредитів – традиційно пріоритетний напрямок банківських структур і фінансових організацій. Головна цільова завдання – розширення клієнтської бази, використовуючи привабливі відсоткові ставки і лояльні вимоги. До переліку популярних видів входить роздрібне і корпоративне фінансування.

Роздрібний вид – видається на споживчі цілі: купівля автомобіля, навчання дітей, ремонт квартири, подорож і відпочинок. Корпоративний вид – це можливість розширити, масштабувати бізнес-проект, закупівля обладнання в лізинг для підприємств з банківською гарантією, розвиток малого / середнього бізнесу.

Позичальник – фізична або юридична особа отримав позику

Позичальник, який підписав договірні умови по кредиту зобов’язаний виконати свої зобов’язання. Перед укладенням контрактної угоди, аналітики проводять оцінку платоспроможності здобувача і поручителів, які також несуть відповідальність за повернення кредитної суми. Після обробки даних і видачі позики, здобувач автоматично стає позичальником.

Заставна – кредитування під заставу іменного цінного паперу

Заставна – це борговий цінний папір, який виступає як застава при отриманні позики. Документальне підтвердження права власності на заставне майно – це своєрідний гарант по виконанню договірних умов з кредитором. Власник цінних паперів у разі невиплати боргу має право на стягнення об’єкта (автомобіль, житлове / комерційне приміщення, земельні ділянки), зазначеного в закладном документі.

Застава – матеріальні активи позичальника

Заставне майно – це гарантія виконання умов кредитного договору. Передача в заставу нерухомості регламентується законодавством України. Здобувач повинен надати документальне підтвердження на право власності. В якості застави використовуються матеріальні активи: транспортні засоби, земельні ділянки, коштовності, комерційні споруди.

Оцінка заставного майна – формування суми кредиту

При оцінці активів використовується порівняльний, дохідний, витратний метод. Попередня оцінка нерухомості – один з важливих механізмів функціонування фінансової галузі і взаємодії учасників угоди. Процедуру аналізу проводять при купівлі, продажу об’єктів, отриманні банківського кредиту. При цьому, ціни на квадратні метри залежать від регіону і ліквідності об’єкта. У разі невиплати, кредитор може перекрити збитки за допомогою реалізації заставного майна.

Заставодавець – власник матеріальних активів

Суб’єкти які укладають договір кредитування і передають в заставу банкам або фінансовим компаніям ліквідне майно, іменуються залогодателями. Перед подачею заявки на отримання позики, претендент повинен надати документальне підтвердження на право власності матеріального забезпечення.

Заставодержатель – юридична особа фінансових організацій

Заставодержатель – це кредитор на ім’я якого оформлено заставу майна або цінних паперів. Юридична особа має повне право розпоряджатися заставним майном в разі невиплати позики в зазначені в договорі терміни. Заставодержатель має право отримати страхове відшкодування за втрату або пошкодження майна, яке сталося з вини заставодавця.

Ми використовуємо файли cookies.